رمان سبز و قرمز

بازدید: 6 بازدید
دیدگاه: ۰
نویسنده: رمان شناس
تاریخ انتشار: 8 شهریور 1402
۲ تیر ۱۴۰۳ در ۶:۳۴ بعد از ظهر
دانلود رمان سبز و قرمز

معرفی رمان سبز و قرمز :

زمان سبز و قرمز، یک داستان بلند در ژانر کمدی عاشقانه است. دو انسان از جهان‌های مختلف به یکدیگر می‌پیوندند، یکی از آن ها گیاهخوار است و دیگری گوشتخوار. در یکی از شهر های کوچک فرانسه که غوطه‌ور در فرهنگ غذاست.
این کتاب در سال ۱۴۰۰ از انتشارات صدای معاصر منتشر شده است. تعداد صفحات نسخه ترجمه شده ی این کتاب ۲۳۰ می باشد. ویراستاری این کتاب توسط خانم زهرا احسان منش انجام شده است.
در این کتاب، آرماند شاول سعی کرده است که مجموعه ی وسیعی از احساسات و رفتارهای انسانی را به تصویر بکشد و همچنین عواقب و پیامد های ناشی از هر احساس را به خوبی نشان داده است.

 

مقدمه رمان سبز و قرمز :

یک رستوران گیاهی در رن، شهر نمادین پرورش خوک باز کنید؟ این ایده بی پروایی ای است که لئا هنگام ایجاد “La Dame Verte” داشت، معبدی از توفو با بادام زمینی، گل کدو سبز یا سبزی سبزی… به ناچار با وجود تمام استعداد زن جوان، رستوران در آستانه ورشکستگی است. این برای امور ماتیو، مدیر بازاریابی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان شیرینی صنعتی در منطقه مناسب است.

ماموریت او: ساختن لئا برای بازیابی زمین و راه اندازی موزه ای برای شکوه غذای گوشتخوار! بنابراین متیو وانمود می کند که یک گیاه خوار مبارز است تا اطلاعاتی به دست آورد که به او در رسیدن به اهدافش کمک کند. اما هیچ چیز طبق برنامه پیش نمی رود و مرد جوان باید با یک معضل روبرو شود: به شیوه زندگی گوشتخوار خود بچسبد یا به لئای مهربان در سمت سبز نیرو بپیوندد…

یک کمدی ۱۰۰% از منشاء گیاهی که روی حیوانات آزمایش نشده است!

 

خلاصه رمان سبز و قرمز :

لیا، دختری که صاحب و سرآشپز رستوران گیاهی در یکی از شهرهای فرانسه است. او همچنین مدیر بازاریابی بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی گوشت خوک شهر است به همین دلیل شهرت و محبوبیت خاصی در بین مردم شهر دارد. همه چیز خوب پیش می رود تا اینکه لیا از طریق شخصی پی به حقیقت می برد…
هیچ‌یک از آن‌ها نمی‌تواند انکار کند که مجذوب طرف مقابلش نشده است و به نظر می رسد خیلی دور از انتظار نیست که به زودی در یک قرار عاشقانه بتوانند سر یک میز غذا بنشینند.

 

نحوه تهیه و مطالعه رمان سبز و قرمز :

از طریق انتشارات صدای معاصر و کتاب فروشی های معتبر قابل تهیه می باشد.

 

بیوگرافی آرماند شاول :

آرمان شوول روزنامه‌نگار فرانسوی و خبرنگار اسپانیا و پرتغال است. او که در فرانسه در خانواده‌ای بزرگ از شراب‌سازان بورگوندی به دنیا آمد، بخش زیادی از دوران کودکی خود را به دلیل کار پدرش به‌عنوان یک کشاورز مناطق گرمسیری در سنگال و برزیل گذراند.

آرماند قبل از شروع کار در پرتغال و سپس در اسپانیا روزنامه‌نگاری را در پاریس خواند. اگرچه آرماند تمرکز روزنامه نگاری او بر اقتصاد و دنیای تجارت است، اما به هنر نیز علاقه دارد. او قبل از پرداختن به ژانر رمان، نقاشی را در لیسبون و همچنین نمایشنامه نویسی و فیلمنامه نویسی را در پاریس آموخت.

او در سال ۲۰۰۶ پس از تماشای مستند Earthlings گیاهخوار شد و از آن زمان به بعد به رژیم غذایی و فلسفه وگان علاقه مند شد. در سپتامبر ۲۰۱۲، آرماند وبلاگ فرانسوی زبان Vegeshopper را تأسیس کرد که مصرف‌گرایی را از منظر گیاهخواری/گیاهخواری بررسی می‌کند و مصاحبه‌هایی در این زمینه با افراد برجسته دارد.

آرماند در حال حاضر به همراه همسر و پسر کوچکشان در بارسلونا زندگی می کند. سبز و قرمز (Le Rouge et le Vert) اولین رمان منتشر شده اوست که قبلاً در آمریکا ترجمه شده است.

امتیاز دهید

امتیاز دهید

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها