رمان دنیا همان یک لحظه بود

بازدید: 1 بازدید
دیدگاه: ۰
نویسنده: رمان شناس
تاریخ انتشار: 16 بهمن 1402
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در ۲:۳۵ بعد از ظهر
دانلود رمان دنیا همان یک لحظه بود از ویدا چراغیان

معرفی رمان دنیا همان یک لحظه بود :

در رمان دنیا همان یک لحظه بود نوشته ی خانم ویدا چراغیان، مخاطب با تعلیق بالایی روبرو میشود و همین برای تجربه ی هیجان کفایت میکند. این رمان فضا سازی جذابی دارد و‌مثر روان نویسنده دل نشین است. ژانر رمان متفاوت است و طیف جنایی آن در کنار درک عشقی که صورت میگیرد رمان را به شدت جذاب می‌کند. این رمان در سال ۱۴۰۱ به چاپ رسیده و ۴۸۲ صفحه است.

 

 

خلاصه رمان دنیا همان یک لحظه بود :

رمان دنیا همان یک لحظه بود به قلم ویدا چراغیان روایت پستی های بلندی هاییست که در باورها به راحتی نمی‌گنجد. سرگرد فتحی با دستگیری مدیر یک باند مخوف قاچاق انسان و دختر های جوان برای شبکه های دارک وب تلخی بزرگ زندگی خود یعنی مرگ همسرش را به انتقام تجربه میکند. مسیری که این مدیر بی رحم و سیاه باند قاچاق به راحتی طی نمیکند و با ورود دختری از جنس لطافت همه چیزش عوض میشود و وارد بازی احساسی میشود که تجربه ی جدید زندگیش را رقم میزند.

 

 

مقداری از متن رمان دنیا همان یک لحظه بود ۱ :

این عبارت را فرستاد و بدون اینکه منتظر جوابی بماند لپ تاپ را خاموش کرد و از اتاقش بیرون رفت. کارش با این کاربر مشکوک تمام شده بود . قطعاً او را برای همکاری تأیید نمی کرد.
همان وقت کیلومترها دورتر از آن اتاق تاریک که با دود غلیظ سیگار مه آلود شده بود و بوی تندش با عطر گرم شکلات در هم آمیخته بود مرد جوان دیگری در یک اتاق سرد و نیمه تاریک چشم از صفحهٔ مانیتور مقابلش گرفت و با نومیدی رو به سرگرد فتاح :گفت بیخود نیست که فلیپ کژدم رو اینجا مدیر فروش کرده. سرگرد هیجان زده روی صندلی کنار او نشست و چشم به آن عبارت بی ربط روی صفحه دوخت چرا؟ چی میگه؟ منظورش چیه از این پیام؟ کلافه دستی به صورتش کشید و نومید جواب داد یعنی اون مدارک شناسایی که قبلاً براش فرستادیم تأیید نشده.
یعنی مدارک معتبرتری میخواد تا مطمئن بشه من با این نام و نشون برای فعالیت تو سایت قابل اطمینانم و گرنه بهم اجازه فعالیت تو جعبه سیاه نمیدن عصبی و هیستریک خندید جالبه!… شش ماهه مچلمون کرده آخرشم میگه تأیید نشد! مگه سری قبل اون کارت شناسایی و آدرس و کوفت و زهرمار تأیید نشده بودن؟….
چرا… اما انگار پشیمون شده. شایدم بهم شک کرده.
با همان کلافگی پرسید: آخه به چی شک کرده؟ همه چی دقیق و کامل بوده! نمیدونم سرگرد این فقط یه حدسه با من از روی حدس و گمان حرف نزن نیما
صدای بلند و تند سرگرد پسرجوان را دلگیر کرد اما اعتراضی نداشت. این روزها استرس و فشار کاری پرونده ای که مدتها هوش و حواس پلیس مبارزه با مواد مخدر و پلیس فتا را به خود اختصاص داده بود حسابی کلافه شان میکرد و مرد جوان دلیل این آشفتگیها را خوب میفهمید این بار با نفسی حبس شده گفت: نگران نباشید سرگرد یه کم دیگه بهم فرصت بدین شاید بتونم آی دی اصلی خودشو پیدا کنم. فتاح عصبانی و آشفته از روی صندلی بلند شد و با چند قدم بلند خودش را پشت پنجره اتاق رساند پنجره را باز کرد تا شاید هوای تازه کمی از التهاب سلولهای تنش کم کند. اما بی فایده بود.

 

 

مقداری از متن رمان دنیا همان یک لحظه بود ۲ :

عصبی‌مسخره است…. اونا منو عین کف دستشون میشناسن. اون وقت من هنوز نمیدونم این کسی که الان داره با تو چت میکنه و من یه ساله دنبالشم کیه و کجاست حتی اسم واقعیشو نمیدونم فقط یه مشت اطلاعات ناقص ازش داریم که حتی باهاش نمیتونیم خط تلفنش رو کنترل کنیم یک ساله داریم فقط دور سر خودمون میچرخیم همین یه نفر کل منطقه. رو به گند کشیده
روی پاشنه به سمت نیما چرخید و با همان حال ادامه داد: درست بیخ گوششونیم اما عملاً دستمون به هیچ جا بند نیست. تمام تراکنشهای مالیشون که با رمزارز دیجیتالیه. رفت و آمدشونم که با گذرنامه جعلیه از هر ده تا بسته ای که وارد کشور میشه مأمورین گمرک فقط یکیش رو پیدا میکنن، هیچ ردی از خودشون نمیذارن. اصن دارن عین سایه زندگی میکنن! من نمیفهمم مگه اینا آدم نیستن؟! گیر انداختنشون سخته اما غیر ممکن نیست سرگرد مدتیه دارم به یه چیزی
فکر میکنم هر چند اون زرنگتر از این حرفاست اما امتحانش ضرری نداره چی مثلاً؟
یه روش برای دسترسی به اطلاعات محرمانه و اصلی افراد. شاید اگه یه ایمیل آلوده براش بفرستم و به یه ترفندی مجبورش کنم نام کاربری و یه سری اطلاعات مهمش رو وارد صفحه کنه بتونم ردش رو بگیرم.

 

نحوه تهیه و مطالعه رمان دنیا همان یک لحظه بود :

رمان دنیا همان یک لحظه بود از طریق انتشارات شادان و کتاب فروشی های معتبر قابل تهیه می باشد.

 

بیوگرافی ویدا چراغیان :

خانم ویدا چراغیان متولد زمستان ۵۳ می‌باشند و در تهران زندگی میکنند و کارشناس ادبیات انگلیسی هستند ایشان نویسنده و فیلم نامه نویسند.

 

آثار ویدا چراغیان :

رمان یه نفر مثل تو _ کتاب چاپ شده از انتشارات آئی سا
رمان مرام عاشقی _ کتاب چاپ شده از انتشارات علی
رمان عروس اورامان _ کتاب چاپ شده از انتشارات علی
رمان اوای حسرت _ کتاب چاپ شده از انتشارت شادان
رمان رویای پرواز _ کتاب چاپ شده از انتشارت شادان
رمان دنیا همان یک لحظه بود _ کتاب چاپ شده از انتشارت شادان

امتیاز دهید

امتیاز دهید

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها