رمان هفت خط

بازدید: 20 بازدید
دیدگاه: ۰
نویسنده: رمان شناس
تاریخ انتشار: 16 اردیبهشت 1403
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در ۲:۲۵ بعد از ظهر
دانلود رمان هفت خط از گیسو خزان

معرفی رمان هفت خط :

رمان هفت خط به قلم گیسو خزان داستان پسریه که برای انتقام از قاتل برادرش می‌خواد تو یه سری مسابقات غیرقانونی شرکت کنه. از جمله پیام های این رمان از زبان نویسنده: چون تو رمان هفت خط درباره آسیب های جنسی و تجاوز حرف زده شده، خیلی دلم می خواست بگم که تجاوز تو سن کم و آسیب هایی که وارد می کنه پایان همه چیز نیست و می شه با وجود همین آسیب ها زندگی کرد و خوشبخت بود.

 

خلاصه رمان هفت خط :

رمان هفت خط به قلم گیسو خزان روایت دیار رئیس مغرور و سردی است که به خاطر کینه اش با یه نقشه پای آلما رو به شرکتش باز می کنه تا بتونه تو اون شرکت با آزار و اذیت ازش انتقام بگیره.
آلما که زندگی سخت و نا به سامانی داره برای گرفتن حقوق مجبور به تحمل رفتار خشن دیار میشه تا اینکه…

 

مقداری از متن رمان هفت خط :

– تو اینجا واسه من تعیین تکلیف نمی کنی! همین الآن می شینی و همه اشون و دونه به دونه جمع می کنی تا مجبورت نکردم جلوی چشم همه کارمندا این کار و بکنی!
اخماش تو هم فرو رفت.. چاره دیگه ای نداشت. می دونست وقتی یه حرفی بزنم اون کار و می کنم. قبلاً صابونم بدجوری به تنش خورده بود.
با زور و اکراه جلوی پام زانو زد. نگاه خیره ام و از روش برنداشتم و دیدم که چه جوری با انگشتای ظریفش مشغول جمع کردن سوزن های ته گرد شد.
لرزش دستاش کار و براش سخت می کرد.. سوزن ها هم بعضیاشون خیلی ریز بود و از دستش سر می خورد و خیلیاشو نمی تونست از روی سرامیک برداره.
صدای نفس های کوتاه و پر استرس اون و نفس های عمیق و خونسردانه من تو اتاق پیچیده بود و همین مقایسه صدای نفس می تونست به هر کسی بفهمونه این دختر ریز نقش و به ظاهر مظلوم مثل یه موشِ ترسیده تو چنگ یه پلنگ زخم خورده گیر افتاده و فعلاً هیچ راه فراری نداره.
چند دقیقه ای میشد که با سوزن ها درگیر بود و با دیدن چند قطره خونی که رو سرامیک ریخت نگاهم به سر انگشتای قرمز و سوراخ شده اش کشیده شد.
حالا دیگه درد و سوزشم مانع کارش شده بود و تو همون حالت زانو زده سرش و بلند کرد و زل زد به منی که تو یه قدمیش وایستاده بودم و قصد تکون خوردن نداشتم.
موهایی که همیشه خدا رو پیشونیش بود و جلوی چشماش و می گرفت به جای خودش من و عصبی می کرد.. چون نمی ذاشت چهره ام و واضح ببینه و بفهمه که چه لذتی دارم می برم از اینجور آزار دادنش.
تازه اولش بود. به اندازه تک تک ثانیه های این یک سال اضافه ای که بهم تحمیل شده بود وقت داشتم برای زجر دادنش. همونطور که خودم داشتم زجر می کشیدم.
جمع کردن سوزن ها که تموم شد خواست بلند شه که صدام بازم تو اتاق اکو شد: – بشیـــــن! آب دهنش و قورت داد و سرش و بلند کرد. با پشت دست موهاش و کنار زد و منتظر زل زد بهم که به زمین اشاره کردم و گفتم: – تمیز کن… همه جا رو نجس کردی!
چشماش عصبی بود و شایدم به فکر تلافی. درست مثل همون روزی که به خاطر یه تلافی بچگانه همه زحمت های من و به باد داد. ولی الآن دیگه همه چیز فرق داشت.. الآن تو دستای من بود و به هر شکلی که دلم می خواست بازیش می دادم.
یه دستمال کاغذی از جیب کتم درآوردم و جلوش پرت کردم رو زمین. پوزخندی به نگاه خیره و خشمگینش که میخ قطره های خون بود زدم و گفتم:
– کارای تایپی رو بدون کوچکترین غلط املایی انجام میدی. شب کل سی صفحه کاتالوگ تایپ شده رو میزم باشه!
با بهت سرش و بلند کرد و منم با نفرت روم و گرفتم و رفتم. مسلماً با این انگشتای سوراخ شده تایپ سی صفحه تو زمان کم سخت بود براش. کاری که مثلاً می خواست با اعتراض از زیر مسئولیتش شونه خالی کنه. چه بهتر اگه از پسش بر نمی اومد… چون اون موقع با من طرف بود! در اتاق و باز کردم و هنوز خارج نشده بودم که صدای زمزمه زیر لبیش به گوشم خورد: – کچل بی ریخت!

 

نحوه تهیه و مطالعه رمان هفت خط :

دانلود رمان هفت خط اثر گیسو خزان، به صورت نسخه الکترونیک و با رضایت رمان نویس، از طریق سایت و اپلیکیشن باغ‌ استور امکان پذیر است. برای شروع از لینک زیر اقدام کنید:

Haft Khat Novel

 

بیوگرافی گیسو خزان :

من گیسوخزان هستم که ۵ ساله دارم توی فضای مجازی رمان می‌نویسم. ولی از بچگی به نوشتن علاقه داشتم و از ۱۶ سالگی برای دل خودم می‌نوشتم. منتها به خاطر کمبود اعتماد به نفس هیچ وقت منتشرشون نکردم. تا اینکه تصمیم گرفتم شانسم و تو این فضا امتحان کنم و بعد از پیدا کردن مخاطب‌های عزیزی که از اول همراهیم کردن و بهم اعتماد به نفس دادن این جا موندگار شدم‌.

 

آثار گیسو خزان :

رمان خدمتکار اجباری – فایل مجازی فروشی اپلیکیشن باغ‌ استور
رمان سلبریتی – فایل مجازی فروشی اپلیکیشن باغ‌ استور
رمان هفت خط – فایل مجازی فروشی اپلیکیشن باغ‌ استور
رمان خیزران – فایل مجازی فروشی اپلیکیشن باغ‌ استور
رمان تارگت – فایل مجازی فروشی اپلیکیشن باغ‌ استور
رمان زلاتا – فایل مجازی فروشی اپلیکیشن باغ‌ استور
رمان اپسیلون – فایل مجازی فروشی اپلیکیشن باغ‌ استور
رمان افعی – فایل مجازی فروشی اپلیکیشن باغ‌ استور
رمان چهارده یازده ( ۱۴۱۱ ) – فایل مجازی فروشی اپلیکیشن باغ‌ استور
رمان دژبان – فایل مجازی فروشی اپلیکیشن باغ‌ استور
رمان شیفت – فایل مجازی رایگان اپلیکیشن باغ‌ استور
رمان کوپید – فایل مجازی فروشی اپلیکیشن باغ‌ استور
رمان ایگنور – فایل مجازی فروشی اپلیکیشن باغ‌ استور
رمان محو شده در ابر ها (مشترک با رویا قاسمی – فایل مجازی فروشی اپلیکیشن باغ‌ استور
رمان درجه دو (مشترک با رویا قاسمی) – فایل مجازی فروشی اپلیکیشن باغ‌ استور

 

۵/۵ - (۱ امتیاز)

امتیاز دهید

5/5 - (1 امتیاز)

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها