رمان سیگار شکلاتی

بازدید: 1 بازدید
دیدگاه: ۰
نویسنده: رمان شناس
تاریخ انتشار: 1 اسفند 1402
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در ۲:۳۱ بعد از ظهر
دانلود رمان سیگار شکلاتی از هما پور اصفهانی

معرفی رمان سیگار شکلاتی :

رمان سیگار شکلاتی به قلم هما پور اصفهانی روایت پر التهاب و پر شور یک انتقام است. دو مرد که مامور می شوند تا هویت مخفی رئیس یک باند بزرگ مواد مخدر ، وارد یک ماموریت مشترک می شوند. دختری در این راه با آن ها همراه می شود که برای انتقام برادرش حاضر است دست به هر کاری بزند اما…
رمان سیگار شکلاتی به قلم هما پور اصفهانی در سال ۱۳۹۶ از انتشارات سخن به چاپ رسیده است. تعداد صفحات این رمان ۷۲۴ صفحه می باشد.

 

مقدمه رمان سیگار شکلاتی :

ضربه ای به زیر پاکت زد، یک نخ سیگار از جلد زرورقی بالا پرید. آن را با دو انگشت بیرون کشید، گذاشت کنج لبش، آتشی که سردتر از آتش جهنم زندگیش به نظر می رسید روشنش کرد. همزمان پک زد ، عمیق، با همه ی رگ و پی تنش. سر سیگار سرخ و داغ میشد و قلب او آبی و خنک. طعم گسش اول حنجره اش را خراش داد و بعد از آن قلبش را در هم فشرد. اما چه بود آن لذتی که باعث میشد پک دوم را محکم تر بزند. و اخمی بین پلک هایش بنشاند؟ بوی شکلات داغ اطرافش را پر کرد. همان بویی که سال های زیادی بود که اتاقش را عطر آگین کرده بود. همان بویی که سالها اشانتیون عطرهایش شده بود. باز هم پکی دیگر و باز اسیر لذت تلخ سیگارش شد. در این لذت کسی را سهیم نمی کرد. تنها لذتی بود که در این دنیا نصیبش شده بود. پک بعدی را لطیف تر زد و باز هم توی ذهنش، نه در واقعیت، فریاد زد. فریادهایی که سالها کنج گلویش کاشته و نمی گذاشت حتی یک جمله اش از حبس ابد گلویش رها شود. آهای شما شما که نمی دانید من کیستم، چیستم در ذهنم در دلم چه می گذرد چرا ادعایتان می شود؟!! فکر می کنید هر چه زندگی را تلخ تر کنید بر من سخت تر می گذرد؟ سخت در اشتباهید زندگی من تلخ است اما به تلخی یک پک سیگار. تلخ و پر از لذت که حاضر نیستم در آن سهیمتان کنم. این تلخی و آن لذت همه متعلق به من است. تا آخرین لحظه زندگیم. اوست شاه جوانمردی که هرگز و هرگز با ناجوانمردی کسی را روی کرسی قضاوت نمی نشاند اما سالهاست خودش را روی کرسی نشانده اند و دم به دم حکم اعدامش را می دهند. طناب به دور گلویش حلقه می کنند، جانش را از حنجره اش بیرون می کشند و لحظه آخر دستور ایست می دهند! عفوش می کنند اما باز فردا روز از نو روزی از نو. زندگی حکمش را بریده پیش از هرکس دیگر. حکم داده به زجر کشیدنش و تنهایی اش، حکمی که از هزار بار مردن برایش بدتر است.
سیگار شکلاتی روایت گر یک مرد است. یک مرد خسته و تنها. بریده از همه و چنگ انداخته به دنیا برای نجات از هر سقوطی. نه فقط نجات خودش که نجات تمام کسانی که به نوعی در حال سقوط اند. می خواهد ریسمانی باشد برای بالا کشیدن هر کسی که قعر چاه تنهایی و ضلالت فرو می رود. حتی اگر باعث بشود خودش سقوط کند. مرد تنهای سیگار شکلاتی یک کار را به خوبی یاد گرفته. خندیدن! با اوج غصه هایش. به روی همه بد بیاری هایش فقط می خندد. از وقتی خودش را پیدا کرد طرد شده بود و همه از او بریده بودند. پس پا در راهی گذاشت که ممکن بود تهش به مردابی برسد که نفسش را بگیرد. ولی برایش مهم نبود. مهم نجات کسانی بود که مثل او طعمه بودند، مرد تنهای ما بازنده نیست، یک جنگجوست. می جنگد برای هدفی که شاید انتهایش رگ زندگی خودش قطع شود.
با صدای بی صدا، مثل یه کوه بلند، مثل یه خواب کوتاه، یه مرد بود یه مرد …
سیگار شکلاتی روایتگر داستان یک دختر !است، دختری که مثل خیلی از دخترهای این مرز و بوم لای پر قو بزرگ شده تنها با یک تفاوت. یاد گرفته محکم بایستد. یاد گرفته برای داشته هایش دژ مستحکم بسازد، اما همه این دانسته ها را به قیمت گزافی به دست آورده. وقتی به خودش می آید وسط یک میدان پر از گرگ های گرسنه ایستاده و وقت رو کردن تمام داشته هایش است. باید نشان بدهد چه چیزی در چنته دارد. برای شروع اول از همه تمام زنانگی اش را به باد می دهد تصمیم می گیرد مرد باشد! دختر قصه ما تصمیممی گیرد یک تنه بجنگد و انتقام از دست دادن تمام داشته هایش را بگیرد. دختری که در اوج تنهایی امیدش را از دست نمی دهد و به خودش باور دارد! دختری که برای محبت کردن و از جنس آرامش آفریده شده. تمام ظرافتش را در هم می شکند و با شکسته های وجودش سلاحی می سازد و به جنگی می رود که برای شانه های نحیفش بیش از اندازه بزرگ است.
دلم با خنده تو گرم می شه تو روزایی که دنیا سرد باشه
تو رو حس می کنم می فهمم اینو …
یه زن می تونه گاهی مرد باشه…

 

خلاصه رمان سیگار شکلاتی :

رمان سیگار شکلاتی به قلم هما پور اصفهانی روایت دو رفیق است که مامور می شوند به صورت مخفیانه وارد باند بزرگ تولید مواد مخدر شوند. باندی که سردسته آن مشخص نیست و آنها مامور شده اند تا هویت او را برملا کنند. سارا دختری که در پی انتقام مرگ برادرش است با آن‌ها همراه می شود و…

 

مقداری از متن رمان سیگار شکلاتی :

سیگار شکلاتی روایتگر یک مرد است! یک مرد خسته و تنها، بریده از همه و چنگ انداخته به دنیا برای نجات از همه و هر سقوطی، نه فقط نجات خودش که نجات تمام کسانی که به نوعی در حال سقوط‌اند. سیگار شکلاتی روایت‌گر داستان یک دختر است! دختری که مثل خیلی از دخترهای این مرز و بوم لایی پرقو بزرگ شده، تنها با یک تفاوت! یاد گرفته محکم بایستد! یاد گرفته برای داشته‌هایش دژ مستحکم بسازد، اما همه این دانسته‌ها را به قیمت گزافی به دست آورده… روبرو شدن و همکاری این دونفر داستانی را می‌سازد که خواندنش خالی از لطف نیست، داستانی سراسر هیجان وحرارت!

 

نحوه تهیه و مطالعه رمان سیگار شکلاتی :

رمان سیگار شکلاتی را می توانید از طریق انتشارات سخن و کتاب فروشی های معتبر تهیه کنید.

 

بیوگرافی هما پور اصفهانی :

هما پور اصفهانی متولد ۱۲ اسفند ۱۳۶۹ و زاده اصفهان است. وی نویسندگی را در فضای مجازی و سایت نودهشتیا آغاز کرد و بعد استقبال خوانندگان، تصمیم به چاپ کتاب‌های خود گرفت. هما پور اصفهانی مؤلف چندین رمان در ژانر‌های عاشقانه، اجتماعی و آرمانگرایانه است که با استقبال خوبی از طرف مخاطبان، خصوصاً نسل جوان مواجه شده است.

 

آثار هما پور اصفهانی :

رمان سیگار شکلاتی – انتشارات سخن
رمان شکلات تلخ – انتشارات سخن
رمان ذهن خالی – انتشارات سخن
رمان اوراکل – انتشارات سخن
رمان اسپرسو – انتشارات سخن
رمان تقاص – انتشارات سخن
رمان شام مهتاب – انتشارات سخن
رمان توسکا – انتشارات سخن
رمان سجاده و صلیب (جدال پر تمنا) – انتشارات سخن
رمان استایل – انتشارات سخن
رمان قرار نبود – انتشارات سخن
رمان موهیتو – انتشارات سخن
رمان مهمان – انتشارات صدای معاصر
رمان باران بنفش – در دست چاپ
رمان لنورماند – در دست چاپ
رمان افسونگر – مجازی
رمان روزای بارونی – مجازی
رمان بید معلق – در حال تایپ
رمان تروما – در حال تایپ

 

امتیاز دهید

امتیاز دهید

امتیاز دهید

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها