رمان مهمان

بازدید: 1 بازدید
دیدگاه: ۰
نویسنده: رمان شناس
تاریخ انتشار: 22 بهمن 1402
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در ۲:۳۲ بعد از ظهر
دانلود رمان مهمان از هما پور اصفهانی

معرفی رمان مهمان :

رمان مهمان به قلم هما پور اصفهانی سرگذشت دختری به نام خزان است که با مردی به نام کیسان به مدت محدودی قرار است هم خانه باشد. مردی آرام و جنتلمن که نرم نرمک در دل خزان می نشیند و چیزهای زیادی از او می آموزد. رفتارهایی که شاید هیچ وقت نمی توانست بدون حضور کیسان به آن دست پیدا کند. خزان در کنار او ، زن بودن واقعی رو یاد می گیرد. این رمان همانند رمان قرار نبود، هم خانه ای و بسیار عاشقانه است.
رمان مهمان به قلم هما پور اصفهانی در سال ۱۴۰۲ از انتشارات صدای معاصر به چاپ رسیده است. تعداد صفحات این رمان ۸۵۰ می باشد.

 

 

خلاصه رمان مهمان :

رمان مهمان به قلم هما پور اصفهانی روایت دختری به نام خزان است که قرار است برای مدت کمی مهمان خانه مردی به نام کیسان باشد. مردی که با تمام مردهایی که در طول زندگی اش شناخته فرق دارد و قرار است چیزهای زیادی به او بیاموزد…

 

 

مقداری از متن رمان مهمان :

همه چیز با یک تصادف در یک روز پاییزی شروع شد. مهمانی داستان ما از جایی آغاز شد که «خزان» داستان مهمان موقت خانه مردی به نام «کیسان» شد. مهمانی که قرار بود مدت محدودی بماند و برود. این نزدیکی باعث شد خزان بیشتر و بیشتر کیسان را بشناسد، تازه داشت متوجه می‌شد هر آنچه در مورد مردها می‌دانسته به طور کامل صحت نداشته. او تا آن زمان بی خبر بود از این که مردی مثل کیسان هم می تواند وجود خارجی داشته باشد. مردی که جدای از جنتلمن بودن، بسیار حواس جمع باشد و کوچکترین آرزوهای دختری را که روزی هیچ آرزویی نداشت از ته دل او بیرون کشیده و برآورده کند. سوال ذهنش همیشه در برابر کیسان این بود
«چگونه مردی می‌تواند تا این حد زنی که در کنارش قرار می‌گیرد را بلد باشد؟» گویا کیسان از دل «پاییز» آمده بود تا ثابت کند هر چیزی ممکن است. ممکن است یک مرد با تمام وجود مردانگی را آموخته باشد و همه را یک جا تقدیم به کسی بکند که فقط مهمانی موقت در خانه اش بود. خزان در خانه او درس های زیادی آموخت. بزرگترین آنها این بود که «یک زن» می‌تواند به هر جایی که دلش می‌خواهد برسد آن هم بدون متکی بودن به هیچ مردی! خزان در آن مهمانی طولانی مدت به اندازه سال‌ها رشد کرد و بزرگ شد و به جایی رسید که کیسان دیگر برایش یک میزبان یا معلم نبود. یک مرد بزرگ با دنیایی مردانگی و خصوصیات خاص بود. دنیای کوچک خزان در خانه این مرد تبدیل به جهانی بسیار بزرگ و بی انتها شد و خزان خود را فقط مدیون «پاییز» می‌دانست.

 

 

نحوه تهیه و مطالعه رمان مهمان :

رمان مهمان را می توانید از طریق انتشارات صدای معاصر و کتاب فروشی های معتبر تهیه کنید.

 

 

بیوگرافی هما پور اصفهانی :

هما پور اصفهانی متولد ۱۲ اسفند ۱۳۶۹ و زاده اصفهان است. وی نویسندگی را در فضای مجازی و سایت نودهشتیا آغاز کرد و بعد استقبال خوانندگان، تصمیم به چاپ کتاب‌های خود گرفت. هما پور اصفهانی مؤلف چندین رمان در ژانر‌های عاشقانه، اجتماعی و آرمانگرایانه است که با استقبال خوبی از طرف مخاطبان، خصوصاً نسل جوان مواجه شده است.

 

 

آثار هما پور اصفهانی :

رمان سیگار شکلاتی – انتشارات سخن
رمان شکلات تلخ – انتشارات سخن
رمان ذهن خالی – انتشارات سخن
رمان اوراکل – انتشارات سخن
رمان اسپرسو – انتشارات سخن
رمان تقاص – انتشارات سخن
رمان شام مهتاب – انتشارات سخن
رمان توسکا – انتشارات سخن
رمان سجاده و صلیب (جدال پر تمنا) – انتشارات سخن
رمان استایل – انتشارات سخن
رمان قرار نبود – انتشارات سخن
رمان موهیتو – انتشارات سخن
رمان مهمان – انتشارات صدای معاصر
رمان باران بنفش – در دست چاپ
رمان لنورماند – در دست چاپ
رمان افسونگر – مجازی
رمان روزای بارونی – مجازی
رمان بید معلق – در حال تایپ
رمان تروما – در حال تایپ

امتیاز دهید

امتیاز دهید

امتیاز دهید

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها